Saturday 18 December 2010

Jól válogasd meg kire hallgatsz!


Évekkel ezelőtt másoddiplomás képzésen vettem részt a Közgáz Egyetemen. Most már ugyebár Corvinus Egyetem néven fut. Tovább akartam fejleszteni a marketing tudásomat, ezért úgy döntöttem, hogy beiratkozom az egyetem marketing szakirányára.
Ennek ellenére nem csak marketinget tanultunk, hanem sok egyéb tantárgyat is, úgy mint számvitelt, pénzügyet, statisztikát, stb.

Voltak hallgatók, akik a pénzügyi tudásukat szerették volna bővíteni, voltak akik a számviteli ismereteiket, és így tovább.
Emlékszem mintha csak ma lett volna, épp pénzügy szemináriumon ültünk még a szemeszter elején, amikor az előadó épp a tőzsdéről beszélt, és arról, hogyan fektessünk be a tőzsdén. Röpködtek a befektetési mutatók, a képletek, a trendvonalak, mi pedig jegyzeteltünk mint a gép - hiszen ebből a félév végén vizsgázni is fogunk.

Az előadás végén megkérdezett minket az előadó, hogy van-e kérdésünk.
Az egyik hallgató határozottan felnyújtotta a kezét, és a következőt kérdezte (párbeszéd következik):
Hallgató: Ön tőzsdézik jelenleg?
Előadó: Jelenleg nem.
Hallgató: És tőzsdézett valaha?
Előadó: Nem, én itt tanítok az egyetemen.
Hallgató: Értem, és a tanítás mellett azért vannak sikeres befektetései a tőzsdén?
Itt az előadó igencsak zavarba jött..., de még mielőtt válaszolhatott volna a Hallgató megtörte a kínos csendet: "Oké, köszönöm, eleget hallottam." - felpattant és kiment a teremből. Utána nem láttuk őt többet az egyetemen...

Miért is meséltem el ezt?

Mert Randy Gage mintha totálisan beletrafált volna a témába a következő videóval - amely majd meglátod, kapcsolódik az előző rajzfilmes videóhoz is.



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Te mit teszel azért, hogy megvédd az álmaidat?



- KM

No comments:

Post a Comment