Monday 10 January 2011

Te teremted a valóságod - (na ne mondd, igazán?)


Őszintén, hányszor hallottad már a következőt: "Te teremted a valóságod!"
És hányszor legyintettél, hogy ebben semmi új nincs, tudsz róla.

Hányszor olvastál erről?

A legfontosabb kérdés azonban -és ez nem deja vu, hanem időről-időre ismétlés a blogon-; tehát a legfőbb kérdés, hogy csak tudsz ezekről az elvekről, vagy alkalmazod is őket a gyakorlatban?

Attól, hogy ismerjük az elektromosság összefüggéseit, vagy tudunk kapcsolási rajzokat készíteni, még korántsem jelenti azt, hogy egy működő szerkezetet is létre tudunk hozni. Gyakorolnunk, és kísérleteznünk kell ahhoz, hogy egyre jobbakká váljunk.
Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, a tudatos teremtés is gyakorlást igényel! ?

Bevallom, rengeteg önfejlesztő könyvet elolvastam már; azt is mondhatnám, hogy faltam őket. Mindig abban reménykedtem, hogy majd a következő könyv megadja a választ és rendbe teszi az életemet, és vagonszámra rendeltem a könyveket. Egy idő után azonban -évekről beszélek- egy dologra rádöbbentem. Mégpedig arra, hogy minden könyvben gyakorlatilag ugyanarról van szó.
Arról, hogy a gondolkodásmódunk és az érzelmi világunk befolyásolja, alakítja, sőt, teremti a saját valóságunkat.
Amikor pedig egy könyv azt kéri, hogy "Akkor most vegyél elő egy üres papírlapot, és írd fel mit szeretnél az élettől..." - egyszerűen továbblapoztam, hiszen erre majd visszatérek később, meg ez amúgy is annyira egyszerű. Biztos, hogy az élet ennél sokkal de sokkal bonyolultabb.

Nos, az utóbbi időben egyre inkább azt látom, hogy hajlamosak vagyunk -én mindenképpen- túlbonyolítani mindent. Ebben mindig is élen jártam, nemrég kezdtem el egyszerűsödni - muszáj, mert ha megfigyeled, az életben a legnagyszerűbb dolgok mindig a legegyszerűbbek. Gondolj csak bele!

Sokan mondogatják a mai napig is, hogy milyen motiváló számukra, hogy feltettem nemrég Randy Gage vizualizációról szóló videóját. Örülök, hogy segített a videó nekik, de nem tudok elmenni a következő kérdés mellett, amit ilyenkor fel is szoktam tenni: "És megcsináltad a saját álomfaliújságodat?"
Nagyon sokan így válaszolnak: "Azt nem, de annyira jó az a videó..." - Tényleg nagyon bírlak benneteket, de ez nem így működik. Gyakorolni kell! Ahogy Darren Hardy mondaná: "A tudás nem hatalom, csak potenciális hatalom. Az alkalmazott tudás amiben a hatalmad rejlik."

Gondolkodj el ezen! - én évekig 'hintáztam' mire ráeszméltem a lényegre és mostanában kezdtem el igazán gyakorolni - nem is olyan könnyű ám. Egyszerű, de nem könnyű - akárcsak az MLM :) Azt hittem több információra van szükségem. Tévedtem! Több gyakorlásra volt szükségem. Sokkal sokkal sokkal többre. Úgyhogy most pótlás van :)

A 'rövid' bevezető után nyargaljunk át aktuális videónkra, mely egy interjúsorozat első része John Kehoe-val, aki Amerikában az Elmeerő tanfolyamok atyja és oktatója. Hasonló mint az Agykontroll, mégis más. Ami nagyon tetszett benne az az, hogy a szeminárium első felében, vagy azt is mondhatnám, hogy a kezdetén John tisztázza az alapelvet, miszerint mi teremtjük a saját valóságunkat...

Ismerd meg John Kehoe-t Te is!



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



- KM

No comments:

Post a Comment