Wednesday 22 September 2010

Szélességet vagy mélységet építsünk inkább?



"Szélesség vagy mélység ?... ez itt a kérdés..." - dilemmázik az MLM-es...
Vajon melyik a jobb? Vagy inkább úgy kérdezném, melyik az eredményesebb hosszútávon?

Sok helyen azt mondják, hogy hozz be minél több embert a lehető legrövidebb idő alatt, aztán majd kiválogatódnak azok, akik tényleg nekiállnak üzletet építeni.

Aztán vannak olyan üzletek, szponzorvonalak, akik azt tanácsolják, hogy addig válogass míg nem találsz 4-5-6 komoly embert, de az embereket már a beléptetésnél is nagyon szűrd meg!

Itt kulcsfontosságú a céged jutalékterve, ugyanis meghatározza, hogy milyen irányban fogsz alapesetben terjeszkedni. A szélesítést díjazza inkább, vagy a mélységépítést? Esetleg képes a kettőt kombinálni? Hogyan segíti a jutalékterved az új emberek indulását?
Most szándékosan csak a jutalékterv vonatkozásában beszélünk a dologról. Egy rosszul megkonstruált jutaléktervvel az egész üzleted árokba borulhat.

Szeretném, ha megnéznéd a következő videót, melyben Dale Calvert mondja el a véleményét a nagy dilemmáról. Érdemes meghallgatnod, és jegyzetelned is akár, mert olyan dolgokat tanít, amelyeket nem sok helyen oktatnak.



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


A következő videóban megbeszéljük részletesen mit is jelent a 'Tányérpörgető elv'.


Addig is kíváncsi vagyok a véleményedre.
Szélesség, avagy mélység?


- KM

No comments:

Post a Comment