Monday 13 September 2010

Hogyan használd a Network Marketing Pro blogot üzletépítő eszközként? 1/2

Régóta érlelődött már bennem a gondolat, hogy muszáj egy olyan bejegyzést írnom, amely a bloghasználatról szól. Arról, hogyan használd a Network Marketing Pro blogot, hogy megkönnyítsd vele a saját és csapatod munkáját, kihasználd a blog erősségeit, értékeit és általa egyszerűbben, kényelmesebben, gyorsabban építhesd az üzleted.

Ebben a bejegyzésben kifejezetten a csapattagjainkhoz szólok. Tudjátok kik vagytok :)
A következő bejegyzésben pedig olyan üzletépítőknek fogok segíteni a blog használatával kapcsolatban, akik külsősökként, más MLM cégekben tevékenykednek.


Kezdjük a csapatunkkal!

Fontos, hogy tudjátok, a blog egy eszköz, méghozzá egy nagyon értékes eszköz, viszont nem helyettesít benneteket. A kapcsolatépítés kulcsfontosságú nem csak a mi üzletünkben, de minden más network marketing üzletben is. Bizalom, korrektség és valós emberi kapcsolatok nélkül egy üzlet sem lesz tartós.

Randy Gage-ék, ahogy már korábban megbeszéltük létrehoztak számunkra egy 100%-ban, és egyszerűen másolható rendszert, és ezt kiterjesztették több mint 60 országra.

Ismételjük át, hogyan néz ki nálunk az üzletépítés menete:
1. lépés:
Kapcsolatépítés, ismerkedés, bizalomépítés (névlista felhasználása, illetve a névlista bővítése)
2. lépés:
Amikor kialakult a bizalom, és megkedveltétek egymást (ez gyorsan meg szokott történni ha az emberi értékekre helyezed a hangsúlyt), akkor mutasd meg neki az Előválogató anyagunkat!
3. lépés:
Ha tetszett a jelöltednek az előválogató anyag, hívd el egy személyes, vagy online Prezentációra (és tudod, ennek az a különlegessége, hogy valójában egy 32 perces profi DVD filmről van szó, amit bárki le tud játszani, nem kell prezentálni tudnod). Töltsétek ki előtte a munkafüzetet és beszéljétek át a kérdéseket a videó megtekintése után! Ezt a bemutatót tervezd max. 1 órásra, de szerintem Te is tapasztaltad már, hogy néha túllépünk az időkereten, mert a jelöltek szeretik a prezentációnak ezt a formáját :) Egyrészt azért, mert nem érzik feszélyezve magukat, másrészt már vannak alapinformációik, hiszen előválogattad őket, harmadszor -és ez talán a legfontosabb- egyből azon gondolkodnak, hogy ez annyira egyszerű, ezt ők is meg tudnák csinálni, akár már holnap is.
MOST JÖN A LÉNYEG...
4. lépés:
A blogot a prezentáció után javaslom eszközként használni, amikor már kiépült a bizalom!
Előtte már leveleztetek, beszéltetek, találkoztatok.
5. lépés:
Jöhet a Money Mixer végső lökésként, ha előtte még nem tudott dönteni.

Mondanom sem kell, hogy az egyes lépéseket követően mindig beszélj meg időpontot a következő lépésre!

Fontos, hogy tudd, hogy a blog akkor teszi a legnagyobb szolgálatot neked, ha akkor mutatod meg az ismerősödnek, amikor már megvan a kapcsolat köztetek, sőt még jobb, ha már az üzletről is van némi fogalma. Nyugodtan mondd neki, hogy ez a csapatunk blogja, innen mindig nyerhet inspirációt, tanulhat, töltődhet és belenézhet mi is a profi network marketing, hogyan kell és érdemes művelni, ha hosszútávú és folyamatosan javuló eredményt akar elérni.
Én ezt javaslom neked.

Persze nincsenek merev szabályok, a blogot bármelyik lépésnél bevetheted eszközként, ha úgy tartja kedved, feltéve ha kialakult a bizalmi kapcsolat köztetek! - ezt nem hangsúlyozhatom eléggé.


Randy-éknél az üzletépítés folyamata három egyszerű lépésből áll.
Újra ismétlem, ez több mint 60 országban ugyanígy működik, ugyanezek a lépések, az eszközök is ugyanazok, csak a nyelvek változnak:
1. Előválogatás
2. Prezentációs DVD + 2 oldalas munkafüzet
3. Money Mixer

A rendszerünk egyértelműen a nagy üzleti modell szerint működik.
- nagy csoport ember;
- egyszerű dolgokat tesz;
- hosszú időn keresztül.

Ez a modell garantálja a hosszútávú, nagy passzív jövedelmet és így a szabadságot is.

Fontos tudnod, hogy a blog csak hab a tortán, nem tartozik bele az alap üzletépítési folyamatba. Mi ezt Magyarországon pluszba beletettük, mert azt éreztük van rá igény. A rendszer mellett használjuk, de nem helyette!

Ne a blogra támaszkodj tehát, az csak egy kísérő eszköz az üzletépítés során.
A legjobb eredményeket akkor érheted el vele, amikor már kiépült közted és a jelölted között a bizalom.

Mondok egy egyszerű példát a használatára:
Személyes prezentáció után átküldesz egy-két blogbejegyzést, személyre szabva az illető érdeklődési körére. Elég széles kínálatból választhatsz, mindenkinek fogsz tudni mutatni valamit. A blogbejegyzéseket használd eszközként, hogy kapcsolatot tarts a jelölteddel és folyamatosan értéket adj neki.
Tudnod kell, hogy a szponzorálás egy folyamat, nem pedig egy esemény. Vannak emberek akik néhány nap alatt tudnak dönteni, vannak, akiknek kell néhány hét, van akinek néhány hónap. Tartsd a kapcsolatot a jelöltjeiddel, maradj nagyon emberi, és időnként küldj nekik egy-egy blogbejegyzést. Mindvégig tartsd szem előtt a jelölted szabadságát! Szabadon döntsön, ne próbáld meggyőzni! Te csak információt adj neki a bizalomépítés szüneteiben :)
Bármikor dönthet úgy, hogy akar velünk dolgozni, vagy sem. Mindig hagyd meg a szabad döntés jogát!

Ha megfelelően kiépítetted a kapcsolatot az emberekkel, akkor meg fogod látni, hogy mindig hozzád térnek vissza a kérdéseikkel. És itt ne gondolj rögtön mély emberi szövetségekre ; bár az sem kizárt. Egyszerűen ismerjétek meg egymást! Hidd el gyorsan kiderül, hogy szimpatikusak vagytok-e egymásnak, avagy sem. Ha igen, folytassátok bátran, ha nem akkor jobb ha nem erőltetitek a kapcsolatot.

Végül egy tanács azzal kapcsolatban, hogy kinek melyik bejegyzést küldd.
A következőt javaslom:
Rendszeresen olvasd a blogot, iratkozz fel a hírlevelekre, hogy mindig képben legyél! Érdemes nyitnod egy word dokumentumot is, hogy rendezni tudd magadnak az egyes blogbejegyzéseket témakörök szerint, hogy csípőből tudj a jelöltjeidnek anyagokat küldeni. Minden témakör alá érdemes belinkelned néhány kapcsolódó bejegyzést, videót a blogról.
Pl.:
- Bejegyzések azoknak, akik még nem értik az MLM lényegét;
- Bejegyzések azoknak, akiknek a kezdőcsomagok árai a problémájuk és sokszor drágállják;
- Bejegyzések azoknak, akik Randy Gage rajongók;
- Bejegyzések azoknak, akik arra kíváncsiak, hogyan lehetnének kitartóbbak;
- Bejegyzések azoknak, akik a vizualizáció erejére kíváncsiak, stb stb.

... és így tovább.
Nincsenek szabályok, ez a Te munkádat könnyíti meg. Gyűjtsd össze a blogbejegyzéseket saját rendszerben, hogy könnyebben vissza tudd keresni kinek melyik témáról küldj plusz anyagot.

A blog egy nagyon nagy érték ha megtanulod használni, a bizalom megerősítésére kifejezetten alkalmas, de nagyon vigyázz, mert nem jelöltkutató eszköz!
Hidegpiac megszólítására nem alkalmas! Csak olyan jelöltek esetében működik jól, akikkel már kialakult a kapcsolatod. Ott viszont nagyon jól működik.
És nem csak nagyon jól működik, de meg fogod látni, hogy mélységben bizony duplikálódni is fog. Ugyanis mindenkit rákényszerít arra, hogy előbb minőségi kapcsolatokat építsen, végigvezesse a jelöltet az üzletépítés egyszerű lépésein és közben megismerkedhet ezzel a nagyszerű eszközzel is.

Tudom, hogy gyakorlással egyre könnyebben fog menni Neked is ez az egész.
Bízom Benned és hiszek Benned! Egyre ügyesebb leszel, meglátod :)

Ha pedig még nem vagy tagja a csapatunknak és szeretnél bővebb infot kérni milyen konkrét eszközökkel dolgozunk, akkor javaslom keresd azt a barátunkat aki ajánlotta Neked ezt az oldalt, ő mindenre választ fog tudni adni.

A következő bejegyzésben pedig azoknak a hálózatépítőknek szeretnék segíteni néhány tanáccsal, akik más cégeknél tevékenykednek, viszont ők is fel tudják használni a blog által nyújtott előnyöket üzletük építésére.



- KM

No comments:

Post a Comment