Wednesday 17 November 2010

Mindent megteszek, profin csinálom, szeretem is, mégsem megy


Nem tudom ki hányszor találkozott már ezzel a problémával üzletépítés során. És most nem csak kifejezetten MLM üzletekre gondolok.
Megvan a célunk, hajtunk keményen, tudjuk a lépéseket, szeretnek is az emberek, profik vagyunk, és mégsem gurul úgy az üzletünk ahogy szeretnénk.

Ismerős?

Szeretnék idézni Dr. Joseph Murphy - Tedd magad gazdaggá c. könyvéből.


Az ügynök fejlődése

Egy kereskedelmi igazgató elküldte hozzám egyik emberét konzultációra. A fiatalember nagyszerű eredménnyel végezte főiskolai tanulmányait, és nagyon jól ismerte a termékeket. Meglehetősen gazdag környék volt a területe, ám mindössze évi 5000 dolláros jutalékot tudott összehozni. Az igazgató úgy gondolta, legalább háromszor ennyit kellene keresnie.

Amint beszélgettem a fiatalemberrel, kiderült, hogy semmire sem becsüli önmagát. Elmondta, nagyon szegény környéken nevelkedett, és a szülei azt mondták neki, az a sorsa, hogy szegény legyen. Nevelőapja gyakran mondogatta: "Úgysem viszed semmire." Ezeket a gondolatokat fogékony elméje befogadta, és a tudat alatti hit megnyilvánult tapasztalatok formájában.

Elmagyaráztam neki, hogy megváltoztathatja tudatalattiját, ha feltölti életadó gondolatsémákkal. Ennek megfelelően adtam neki egy mentális és spirituális formulát, amelynek alkalmazása átalakítja életét. Figyelmeztettem, semmilyen körülmények között se tagadja meg, amit kijelentett, mert a tudatalattija azt fogadja el, amiben igazán hisz.

Minden reggel, mielőtt dolgozni indult, kijelentette: "Sikerre születtem; a bennem lakozó Végtelen nem vallhat kudarcot. Isteni rend és törvény irányítja életemet, Isteni béke tölti el lelkemet, Isteni szeretet itatja át elmémet. A Végtelen Értelem vezérel utamon. Isten gazdagsága szabadon áramlik hozzám. Fejlődöm mentálisan, spirituálisan, anyagilag és minden lehető módon. Haladok előre és felfelé. Tudom, hogy ezek az igazságok bevésődnek tudatalattimba, és életem ennek megfelelően alakul."


Az eredmény

Egy évvel később, amikor megint találkoztam ezzel a fiatalemberrel, azt tapasztaltam, hogy teljesen megváltozott. Lénye szerves részévé váltak az eszmék, amelyekről korábban beszéltünk, és azt mondta: "Most már értékelem és élvezem az életet, csodás dolgok történtek velem. Idén 25 000 dollárt kerestem, ötször annyit, mint tavaly." A fiatalember megtanulta az egyszerű igazságot, miszerint amit bevésünk tudatalattinkba, azt megtapasztaljuk életünkben.



Ezen kívül, Dr. Joseph Murphy nagysikerű könyve a Tudatalattid Csodálatos Hatalma megtalálható az antikváriumokban, illetve online olvasható itt is.



- KM

No comments:

Post a Comment