Monday 23 April 2012

Elindult az Abraham-Hicks hét - Hogyan teremts tökéletes körülményeket a mindennapokban?



Abraham-Hicks hét, 1. nap, Hétfő

Mondjam azt, hogy türelmetlenül vártam már ezt a pillanatot, vágtam a centiket, számoltam a perceket? Oké, kimondom, tényleg így volt!

Jó néhány nappal ezelőtt bejelentettem, hogy a most következő teljes hetet -igen, jól érted, a hét minden egyes napját- Abraham-Hickséknek szánom; mivel az életemre olyan alapvető hatást gyakoroltak, hogy szinte kötelességemnek érzem, hogy továbbadjam a tanításaikat. Ha rendszeresen olvasod a blogot sok Abraham videót láthattál már - ha még új vagy, ajánlom figyelmedbe a szerzők-szerinti keresés lehetőségét, ahol az 'A' betűnél megtalálod őket.

Miért lesz különleges ez a hét?
Egyrészt -amit már írtam-, mert a hét minden napján közreadok egy Abraham videót, másrészt gondosan kiválogattam melyek azok, amelyekkel a legtöbbet nyerhetnétek. A youtube-n rengeteg videójuk fent van, de nyilván nem lehet az összeset közreadni, úgyhogy rostálnom kellett. Egy kis kulisszatitok: évek óta bővítem az Abraham hanganyag gyűjteményemet. Jelen pillanatban a 10. mp3 CD-nél tartok, ami azt jelenti, hogy egy CD kb. 150-160 rövid hangfelvételt is tartalmazhat. Ha valamihez értenek Hicksék az az inspiráció - legalábbis nálam nagyon beváltak. Képzelhetitek milyen érzést adtak, amikor az utóbbi napokban töményen fordítottam tőlük, hogy meglegyenek az anyagok a hétre. Imádtam!

Most pedig nézzük a heti menetrendet, milyen témáink lesznek!

MENETREND

Hétfő - azaz ma!
Hogyan teremts tökéletes körülményeket a mindennapokban?

Mi a Te szereped és mi a Vonzás Törvényének szerepe a teremtő folyamatban?

Lehet-e pénzhez jutni cselekvés nélkül?
Továbbá Abraham a valódi értékekről; a gazdaság kialakulásáról, fejlődéséről; valamint a passzív jövedelemről is beszél.

Hogyan erősítheted a hitedet ha negatív körülmények kellős közepén találod magad?

Hogyan hangolódj össze Isteni Éneddel?

Miért fontos az, hogy békét köss a jelenlegi helyzeteddel?
Egy konkrét példa a teremtésre.

Hogyan teremts erőfeszítésmentesen?
Az önzés igenis erény.


Ma hétfő van, úgyhogy ugorjunk is neki az aktuális témának - és az Abraham-Hicks hétnek :)




(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)



Holnap folytatjuk!



- KM



No comments:

Post a Comment