Monday 12 December 2011

Darren Hardy - 'Compound Effect' (sorozat)


Újabb hét indult. Ugyan jócskán benne vagyunk már a decemberben, mégis úgy döntöttem, hogy egy újabb hasznos sorozattal ajándékozlak meg Benneteket a következő napokban, még Karácsony előtt. Ha jól számoltam 6-7 részes lesz, de ebben még nem vagyok olyan biztos. Most fordítom a videókat.

Darren Hardy-t szerintem már nem kell bemutatnom. Ha hirtelen kiment volna a fejedből ki ő akkor ebben a bejegyzésben megtalálod. Akkor mutattam be őt először a blogon. Az Úriember -ha jól emlékszem még 2010-ben- írt egy nagy sikerű könyvet, melyet 'Compound Effect'-re keresztelt. A fordításokban és a bejegyzésekben én is az eredeti címmel fogok hivatkozni rá, mert magyarra egyszerűen képtelen voltam lefordítani. Nem találtam olyan ütős szókapcsolatot, amely magyarul is megállta volna a helyét. A 'Compound' többek között ötvözetet, vegyületet, elegyet jelent magyarul, az "Effect" pedig hatást. De így együtt a két szó olyan esetlen lett volna, úgyhogy maradtam az eredetinél.

Pár hónapja megvettem a hangoskönyvet és meg kell mondjam, rég nem hallottam ennyire jó anyagot a siker folyamatáról. Nagyon egyszerű dolgokról ír Darren, mégis minden szava aranyat ér. A siker örök érvényű igazságairól beszél - és méltán teheti ezt meg, hiszen ő maga 20 éves korára már dollár-milliomossá vált és napi szinten beszélget kiemelkedő sikeremberekkel az élet minden területéről.

Nemrég tartott egy hosszabb előadást a könyvéről és ezt szeretném Neked is megmutatni a következő napokban. Elég sűrű napok lesznek az elkövetkezők, Te is készülj fel rá! - pörgősen kerülnek majd fel új bejegyzések a Compound Effect-ről.



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Angolosok megrendelhetik a Compound Effect-et innen.
Darren Hardy személyes weblapja itt található.



A következő részhez klikkelj ide!


- KM

No comments:

Post a Comment