Thursday 30 June 2011

Abraham-Hicks: Hogyan fejlesztheted a vezetői képességeidet?

Egyszer Art Jonak oldalán láttam egy rövid klippet, ahol Art megkérdezte:
"Mi különbözteti meg a vezetőt más emberektől? Miért lesz vezető valaki? És mik a vezető ismérvei?"

Majd végigvezette érdekes példákon keresztül; pl.:
"Lehet azt gondolod, hogy egy vezetőnek jóképűnek, vagy szépnek kell lennie. Láttam én már nem kifejezetten szép vezetőket, mégis vezetők lettek.
Lehet talán, hogy az különbözteti meg őket, hogy kiállnak emberek elé és ékes beszédeket mondanak? Nos... lehet, viszont láttam már olyan nagy vezetőt is, aki inkább a háttérben maradt és nem szerette a feltűnősködést.
Talán az a jó vezető, aki hatalmas show-t csinál, és felhívja magára a figyelmet? Igen, ilyet is láttam már, de nem hiszem, hogy ez lenne a kulcs. Nézd csak meg Gandhit! Egy egyszerű ember volt, aki a hangját is alig emelte fel, mégis szavára milliók mozdultak meg. Akkor hát mi lehet a kulcs?
Egy vezetőt egyedül a gondolkodásmódja különbözteti meg egy nem-vezetőtől. Nem a formaiság, nem a fizikai jellemzők, csakis és kizárólag a gondolkodásmód."


Találtam egy zseniális videót, ahol Abraham-Hicksék beszélnek ugyanerről a témáról. A konklúzió nagyon ütős ;)



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


A videóban elhangzott az Örvény kifejezés is. Erről korábban már volt szó itt.



- KM

No comments:

Post a Comment