Thursday 4 February 2010

Mi a sztorid?

Szerinted az emberek mire emlékeznek jobban, a tényekre, vagy a jó történetekre?

Gondolj csak az iskolára!
Mik maradtak meg benned inkább? A tényadatok pl történelemből, vagy a sztorik amik ezekhez kapcsolódtak?

A nagy tanítók régóta ismerik ezt a titkot. Mondanivalójukat történetekbe rejtették el, hogy jobban megragadja az emberek képzeletét és emlékezetükbe véssék ameddig élnek.

Kérdezhetnéd, hogy mi köze ennek az egésznek a Network Marketinghez?
Nos, az emberek soha nem cégekhez csatlakoznak, sem pedig üzleti lehetőségekhez, hanem Hozzád!
Ne érvelj, ne győzködj, egyszerűen mesélj! Röviden, lényegre törően, emberien!
És hogy miről?

Kezdj el mesélni arról, miért kezdted el az üzletet! Őszintén, sallangmentesen.
Hidd el, az embereket sokkal jobban érdekli ez, mint az, hogy a termékedben hány százalék hatóanyag van és hogy néz ki a jutalékterved.
A következő videó remekül példázza a jó sztori erejét:

(Ha a magyar felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)


A Network Marketing számomra nem pusztán bevételforrást jelent, hanem Szabadságot, és azt, hogy ezt az érzést, és így a lehetőséget másoknak is átadhatom, és megtaníthatom a hogyanokat. Mindenki képes arra, hogy szabadabb életet éljen, de nem mindenki akarja megtanulni, hogyan lehetséges ez.
Amikor megismertem a szponzoromat (Csombor Robi) azonnal emberi szövetség jött létre kettőnk között és mindketten tudtuk, hogy a hazai MLM iparágat újra kell értelmezni, fel kell rázni! Ez a nagyobb kép.
És bizony szeretem látni, amikor újoncok felkiáltanak, hogy "Ezt már holnap akár én is meg tudnám csinálni amit láttam tőletek! " - és ez az egész üzletépítés lényege.
Gyors, egyszerű, emberbarát.


Neked mi a sztorid?
Ha valaki megkérdezi miért foglalkozol hálózatépítéssel, mit felelsz?


-KM

No comments:

Post a Comment