Monday 4 January 2010

Brian Tracy-vel kávéztam tegnap

Igen igen, jól olvastad. Együtt kávéztam Brian Tracy-vel tegnap.
Miközben beszélt hozzám, én a monitoromra meredtem és kortyolgattam a capuccionomat majd azt mondtam magamban: "Brian, Te leszel a következő... :))"
Brian Tracy olyan személyiségfejlesztő tréner aki több mint 4 millió embernek segített már elérni céljait. Számos könyve, publikációja, hang- és video oktatóanyaga jelent már meg, szemináriumaira rendszerint hónapokkal előre elkelnek a jegyek.

Ajánlom figyelmedbe a Maximális Teljesítmény c. könyvét, illetve a Főnix Szeminárium névre keresztelt élő előadását. Vigyázz, mert általa erőteljesen változhat az életed ;)

Brian Tracy az alábbi videoban arról beszél, milyen fontos az, hogy mit gondolsz magadról.
Miért?

A videoból kiderül...



(Ha a magyar felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re!)


Várom a gondolataidat a témáról!

-KM

No comments:

Post a Comment