Wednesday 14 March 2012

Félelem a sikertől (nem elírás...)

A legutóbbi bejegyzésben a kudarctól való félelemről beszélt Randy Gage és már a videó végén utalt a mai témára, amely nem más mint a sikertől való félelem.
Évekkel ezelőtt amikor először hallottam a 'félelem a sikertől' szindrómáról, azt gondoltam ez csak valami városi legenda lehet, és hogy ilyen nem létezik. Ugyan már... Miért félne az ember a sikertől, a boldogságtól és a jóléttől? Hiszen mindenkire erre vágyik!!!
Ezekkel a kérdésekkel a fejemben éltem tovább, ám később számos mintát fedeztem fel magamban - és valóban, ha őszintén önmagamba néztem féltem a sikertől. És bevallom, ez a mai napig megvan bennem, bár már könnyebben és jobban megengedem magamnak a sikert, az örömet és a jólétet mint akkoriban. Ez egy olyan témakör, ami mindig is jelen volt az én életemben is, csak soha nem volt tudatos. Szóval ezen is folyamatosan dolgozunk és oldjuk fel szépen az ellenállást ;)

Most viszont következzen Randy és a 'sikertől való félelem'...




Kapcsolódó bejegyzés:

Törd át a sikertől való félelmed falait!



Folytatáshoz klikkelj ide!


- KM

No comments:

Post a Comment