Saturday 15 October 2011

Figyelem! Most jött el az idő...


Ez most egy nem tervezett, spontán bejegyzés, amit unokatesóm inspirált, ezúton köszönöm Neked. Mert miről is van szó?

A Változásról - nagy 'V'-vel. Pár napja a semmiből előtűnt az unokatesóm, Szabolcs; és úgy kezdett beszélni, olyan dolgokról, hogy csak pislogtam. Tudnotok kell róla, -ahogy ismertem- hogy megrögzött materialista volt. Csak abban hitt, amit látott. Elmesélte, hogy néhány hete történt vele valami, ami teljesen átkattintotta - érezni kezdte, hogy az Élet több mint aminek eddig gondolta, és bizony elkezdett nyitni, és kinyílni. A hangja megtelt csillogással (ha lehet ilyet mondani), friss volt és kíváncsi. Az persze más kérdés, hogy -ahogy ilyenkor lenni szokott- az ő -szilárdnak hitt- hiedelemrendszere is fenekestül felborult és ezen egyáltalán nem lepődtem meg.

Ami viszont felettébb érdekes, hogy az utóbbi években egyre több emberrel történik hasonló váltás. Olyanokkal is, akikről soha nem gondoltam volna. Megrögzött materialisták, kőkemény üzletemberek, kíméletlennek -hitt- vállalkozók, szenvedélybetegek, stb. Meglágyulnak és maguktól nyitnak. Valami készülődik, ez biztos. Hogy mi, azt nem tudom megmondani, de én is érzem a levegőben. Vannak emberek, akikkel régebben elképzelhetetlennek tartottam azt, hogy spirituális témáról beszélgessünk most pedig ők nyitnak, mert... na ez jó kérdés... senki sem tudja miért, és talán nem is kell tudni mindenre a választ. Lényeg, hogy az emberek nyitnak, nyitottak és maguktól csinálják... :)

Röviden ennyit szerettem volna megosztani.

A mondókámat egy ide vágó Abraham-Hicks videóval öblíteném - libabőröket felkészíteni ;)



(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.
Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)


Te mit tapasztalsz? Hogyan látod ezt a bizonyos kollektív Változást?


- KM

No comments:

Post a Comment