Saturday 3 September 2011

Mit kellene tennem, hogy megtaláljam a kulcsembereimet az üzletemhez?



Hogy mit kellene tenned?



Semmit!



Legalább is, nem az a fő kérdés, hogy mit tegyél. Kifejtem egy kicsit bővebben. Amikor elkezdtem network marketinggel foglalkozni nagyon rámentem a számokra. Azt tanították, hogy a hálózatépítés a számok és az átlagok törvényének üzlete. Minél több emberhez eljuttatod az információt, annál nagyobb eséllyel lesznek új csatlakozóid. Ez valóban igaz ha csak a számokat nézzük, viszont ez a tanítás/elmélet nem veszi figyelembe az embereket, az érzelmeket, a kapcsolatokat, a pszichológiát. Ha valaki, akkor én a pályafutásom elején tényleg megkerestem és beszéltem sok száz emberrel, mégsem nagyon akartak csatlakozni. És nem értettem az okát. Folyton a technikában kerestem a hibát. Azt gondoltam a technikám nem elég jó. Folyamatosan technikai képzésekre jártam; biztos voltam abban, hogy nem a megfelelő meghívási szöveget használom, nem jól zárom le az embereket, nem vagyok elég lelkes, stb.



Nagyon hosszú időnek kellett eltelnie és sok pofára esést kellett elszenvednem mire rájöttem, hogy csak a felszínen kapirgálok. Ugyanis egy jelölt nem azért csatlakozik Hozzád, amit mondasz neki, sem pedig azért, ahogyan mondod. Felületesen szemlélve azt mondhatnánk, hogy emiatt sikeres valaki, de valójában sokkal mélyebbre kell ásnunk - sokkal sokkal mélyebbre. Ha ma interjút kellene készítenem egy kiemelkedően sikeres emberrel (teljesen mindegy milyen területen sikeres) három kérdést boncolgatnék, de azokat nagyon mélyen.



1. Hogyan gondolkodik?

2. Hogyan érez?

3. Milyen a világképe?



Az összes többi számomra lényegtelen. Nem érdekel, hogy mennyit dolgozik, nem érdekel milyen stratégiái vannak, nem érdekelnek a technikai dolgok. A gondolatai, az érzelmei és a világképe érdekel. Persze a többire is kíváncsi vagyok, de elsősorban az említett három területben mélyednék el az illetővel. Egyszóval: Mi az ami egy sikeres ember belsejében lakozik?



Wayne Dyer egyszer feltette a kérdést egy előadásán:

- Ha összepréselsz egy narancsot, mi jön ki belőle? A közönség összenevetett, majd így felelt:

- Narancslé. Wayne folytatta: 'Akkor hogyan várhatod el, hogy az elégedetlenség érzése elégedettséget hozzon? Miért gondolod azt, ha belül sikertelennek érzed magad, akkor lehetnek sikeres tetteid - bárhogyan is próbálkozz?'.

Néma csend lett a teremben...



Ami Benned van... csak az számít - nem tudom már melyik reklám szlogenje, de nagyon igaz.



És most jön a nagy kérdés: Mégis hogyan találjuk meg a kulcsvezetőinket az üzletünkhöz, és ha megtaláltuk, hogyan érhetjük el, hogy csatlakozzon is?



Abraham-Hicksék erről fognak beszélni a következő videóban. Nagyon figyelj, mert olyan dolgokat mondhatnak, ami gyökeresen megváltoztathatja a jelöltkutatással kapcsolatos eddigi nézeteidet. A videót hagyományos vállalkozóknak is ajánlom. A lazaság több mint ajándék... maga az Élet :)







(A magyar felirat méretét a +/- billentyűvel tudod növelni/csökkenteni.

Ha a felirat nem jelenne meg rögtön -> vidd az egeret a videoablak jobb alsó sarkában lévő felfelé mutató háromszögre és klikkelj a "cc"-re! Ha nem látsz "cc"-t, akkor a "="-re!)

Link



Kapcsolódó videók:

John Milton Fogg - Kivé szeretnél válni?

Ellie Drake - Ha önmagamat fejlesztem lesz mit adnom másoknak is. (videó)

Darren Hardy - Ha egyetlen videót oszthatnék meg a blogról, akkor ez lenne az.







- KM



No comments:

Post a Comment